Thursday, December 2, 2010

Lahjoja


Tiinalla on ollut kynttiläpaja käynnissä. Katsokaa nyt tuota kolmihaaraista, aivan ihana! Munakori on kyllä kanssa niin siisti ja kaunis ja tasainen ja oikea. Kiitos! Yhden kynttilän kanssa ajattelin tuonnempana ottaa tunnelmakuvan. Toiset säästän visusti.

Tiina has made beautiful real candles for me. Just look at them! I love the egg basket too. It is so small and neat and real and made with such patience. Thank you! I'm going to take a pic later on with a lit candle. We'll see how it will go...


Saimme markkinoilla yllätyslahjan Raililta, kiitoksia kovasti. Tyttären nukke nukkui tyytyväisenä uuden peittonsa alla. Ihanat värit Raili! Minä sain luonnon aarteita kävyistä pikkuruisiin siipisulkiin ja upeita prässättyjä pihlajanlehtiä. Niin kauniita sahalaitoineen ja syvine värisävyineen...

We received a surprise gift from Raili at the doll fair. Aava's doll slept happily under her new cover. I love the colours. I got natural treasures, cones and feathers and beautiful leaves. Thank you Raili!

4 comments:

tiina said...

Mä yritin polttaa yhtä kynttilää kokeeksi ja en saanut sitä palamaan kunnolla. Noissa on ompelulanka sydämenä joten se taitaa olla liian ohut :( mut silmän iloa niistä on ja niiden tekeminen oli mukavaa.

tiina said...

Ääh mä tutkailin tuota ompelulankaa ja se on polyesteriä vaikka mä luulin sen olevan puuvillaa....voi hyvä ihme mua...

Minnie Kitchen said...

wonderful stuff!

Joyce said...

Very beautiful! I love the color combination too :)